2014. május 18., vasárnap

Miről is van szó? =)

Sziasztok, aki még nem ismerne, Apolka vagyok, négy éve vezetem a Style and the life divat-beauty témájú blogot. Világéletben nagyon szerettem írni, megmondani sem tudom, mióta írok hosszabb-rövidebb fikciókat, és a naplózás is felbukkan bizonyos időközönként az életemben.

A fanfictionök világával tavaly nyáron ismerkedtem meg, főleg angolul olvastam a lehető legkülönbözőbb témában írásokat, amik nagyon tetszettek nekem. Rendkívül érdekesnek találom, kinek mit indít el a fantáziája ugyanarra a témára, hogyan kanyarítja saját képére az adott világot. Biztos veletek is volt már, hogy ugyan nagyon tetszett egy könyv, amit olvastatok, de bizonyos eseményeket máshogy alakítottátok volna, vagy továbbgondoltátok a befejezést. Valakit jobban megragad egy mellékszereplő, akinek a végzete nem teljesedett be a könyv zárásával, és neki ír egy folytatólagos, gyakorlatilag új történetet.
Nagyon szeretem ezt a műfajt. Egy fanfiction lehetőséget ad, hogy a kedvelt szereplők sorsát a saját ötleteid szerint formáld, hogy egy biztos alapra támaszkodva új történetet kreálj, és ezt - az internetnek hála - meg is oszd másokkal. A fanfiction.net címéből is láthatóan erre szakosodott oldal, akármilyen népszerű könyv címére rákerestek, oldalak telnek meg az írások listájával. Érdemes böngészni, gyakran botlik az ember gyöngyszemekbe.=)

Akik olvassák a blogomat, tudják, hogy az utóbbi néhány hónapban eléggé rákattantam a Trónok harcára, mind a sorozatot, mind a könyveket tekintve. A fantasy nálam ilyen műfaj: alapvetően szeretem, de ha egy műnek komolyan nekiállok, pillanatokon belül beszippant a világa. Az agyam csak ott jár, olvasok mindenhol (de tényleg, MINDENHOL) és továbbgondolom a történetet. És el is érkeztünk a poszt lényegéhez. Egy nap bekattant valami, és elkezdtem ezt a fanfictiont Északról, ahol egy különleges, furcsa lány a feje tetejére állítja a Starkok addigi nyugalmas és nem túl eseménydús életét...
A szereplők nagyjából azonosak, kevesebb vér és gyilkosság, több szerelem és legalább ugyanannyi taktikázás. Ennél többet nem is mondanék róla, inkább rögtön hoztam az első fejezetet!=) Remélem, tetszeni fog nektek! Írjátok meg, mit gondoltok, nagyon érdekel a véleményetek!=)

Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése